diumenge, 3 d’abril del 2011

Actuem, parem, reflexionem, pensem... i tornem a actuar.

Penso que els ultims posts han sigut molt (massa) improvisats... em posava a escriure el que sentia en un determinat moment... sense pensar en que també hi ha moments bons, i quan estic "bé" no penso en escriure-ho... 
Crec que a partir d'ara intentaré escriure més sobre les coses bones que em passen, que no en son moltes, però si que són molt importants i valuoses per a mi. 
De moment només posaré algunes fotos que he capturat a llocs concrets durant moments concrets... quan necessito estar sola i aturar-me, reflexionar i pensar, m'aïllo a qualsevol lloc i, quan torno a casa, gràcies a la solitud que pots sentir en aquests llocs, em sento millor. Potser no més contenta, però millor.
Més contenta em sento quan reflexiono, penso i parlo acompanyada de la gent que estimo, que m'ajuda... 


Nota a mi mateixa: No començar a escriure una entrada al blog quan porto pressa! xD


















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada