dimarts, 31 de maig del 2011

Repte: 100 dies, 100 cançons.

Que abandonat està això! Seran els estudis? La veritat és que havia mig-olvidat aquest petit-espai tan meu i tan de tots. 

Fa dies que em pregunten "perquè sempre vaig amb els auriculars posats?" la resposta és simple: M'encanta sentir música. Més que sentir-la, escoltar-la, deixar que canviï el meu estat d'ànim, cantar-la a tota veu...

Pensant amb això, m'he fet una proposta a mi mateixa: Cada dia, posar una cançó aleatoria a l'iPod (perquè triar-ne una m'és impossible!) i penjarla al blog. Així, d'aquí un temps podré recordar algunes cançons que potser ja no escoltaré tant, podré afegir-ne de noves i comparar-les... i al mateix temps veuré la varietat d'estils que solc escoltar, que són bastant diferents i crec que, amb el temps em sorprendré al igual com ara quan penso "esta cançó l'escoltava fa 4 anys...pos si només en tenia 11!".

Volia començar demà, per això del dia 1 i tal... però total, és un dia com un altre! Així que, avui, dia 31 de maig,  començo la meva "exposició-musical"

Aquí va la primera:
[Sing with me, sing for the year 
Sing for the laughter, sing for the tears 
Sing with me, if it's just for today 
Maybe tomorrow, the good lord will take you away...
Dream On, Dream On...]


Dream on - Aerosmith

Dream on - Dio i Yngwie Malmsteen

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada